marți, 23 septembrie 2014

Koh Lipe, Thailand

Sunt fascinata de Thailanda, si desi am vazut doar o parte din ea, va spun ca m-am indragostit iremediabil. Ador natura salbatica de acolo, si ii ador pe ei, micutii thailandezi cu zambetul lor molipsitor.
Mai multe am scris pe noul meu site http://ianatravel.ro/destinatii/koh-lipe/


Impresionantele stanci care ies din mare






             



Tipsuri in Koh Lipe

1. Parcul National Tarutao - Parcul National Tarutao a fost primul parc marin din Thailanda. Cele mai  frumoase insule ale parcului marin sunt Koh Adang, Koh Rawi si Koh Tong, iar o plimbare cu long tail boat costa in jur de 20 de eur.

2. Thai masaj. Ce poate fi mai frumos decat sa te relaxezi facand masaj intr-un colt de Rai.
3. Snorkeling, e locul perfect pentru a inota cu diferite specii de pesti si de a admira adevarata frumusete a coralilor.

4. Scufundari, avand in vedere ca Koh Lipe este situat langa unul dintre cele mai mari parcuri marine, il face locul potrivit.

5. Nu ratati o plimbare cu caiacul, in felul acesta veti putea exploata zona in cateva ore.

6. Nu in ultimul rand, va recomand sa va bucurati  de plajele extraordinare. Pattaya Beach, Sunrise Beach, Karma Beach si Sunset Beach sunt cele mai minunate.  

Ca sa va faceti o idee generala asupra insulei, va spun ca, Koh Lipe are putin din aerul de la Vama Veche, doar ca intr-o maniera mai exotica...inchipuiti-va ca sunteti la Vama Veche, doar ca in jur aveti un peisaj exotic cu o vegatatie luxurianta.

Daca mai aveti intrebari despre Koh Lipe, va raspund cu drag!


3 comentarii:

  1. Intr-adevar o luna de miere foarte tare...si eu vreau una asa.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand cu drag Thailanda, si nu vei fi dezamagita. Numai bine si o luna de miere de vis!

      Ștergere
  2. Super, nici nu am auzit de nsula asta pana acum, dar pare a fi foarte faina!

    RăspundețiȘtergere